HEY LOOK THIS CODE FOR ROULETTE XTREME:
(it is in spanish, instruccion inside the code in spanish)
system "SISTEMA DE RULETA RED"
{
Sistema de ruleta "Red que atrapa la bola"
LES PRESENTO UN SISTEMA DE RULETAS INVENTADO POR MI. ES EFECTIVO:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-SISTEMA DE RULETA RED-
(VALIDO PARA RULETAS EUROPEAS DE UN SOLO CERO. NO FUNCIONA EN RULETAS AMERICANAS DE DOBLE CERO)
*SE APOSTARÁ SOBRE LA CHANCE SIMPLE (POR EJEMPLO ROJO) SIGUIENDO LA SIGUIENTE PROGRESIÓN QUE TIENE UNA RESISTENCIA DE 150 TÉRMINOS:
1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,61,60,
60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,3661,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,
3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,
3660
*CUANDO SE PIERDE (SALE LA CHANCE SIMPLE CONTRARIA O SALE EL CERO) SE SUBE UN NIVEL EN LA PROGRESIÓN.
*CUANDO SE GANA (SALE LA CHANCE SIMPLE APOSTADA) SE BAJA UN NIVEL EN LA PROGRESIÓN.
*LA PROGRESIÓN ESTARÁ SUBIENDO Y BAJANDO TODO EL TIEMPO.
*CUANDO SE GANA EN EL PRIMER TÉRMINO (PRIMER 1) O EN EL TÉRMINO "61" O EN EL TÉRMINO "3661" SE REINICIA LA PROGRESIÓN DESDE EL PRINCIPIO.
CAPITAL INICIAL = 113462 UNIDADES (EN MI CASO USO UNIDADES DE $0,20 CENTAVOS = $22693 PESOS)
EN LA PRACTICA SOLO HE LLEGADO A USAR 66990 UNIDADES (EN MI CASO UNIDADES DE $0,20 CENTAVOS
= $13398 PESOS).
GANANCIA PROMEDIO = +1 UNIDAD / CADA 103 BOLAS.
MÍNIMA APUESTA REALIZADA A LA CHANCE SIMPLE = 1 UNIDAD ($0,20 CENTAVOS).
MÁXIMA APUESTA REALIZADA A LA CHANCE SIMPLE = 3661UNIDAD ($733 PESOS); SI NO DA EL MÁXIMO DE LA
MESA CONTINUAR LA PROGRESIÓN DONDE QUEDO PERO EN UNA MESA DE MÁXIMO MAS GRANDE, PARA LUEGO VOLVER A LA MESA MAS CHICA.
PRUEBA DE RESISTENCIA = 1000000 (1 MILLÓN) DE BOLAS EN EL SIMULADOR DE RULETA ALEMÁN: "Roulette Xtreme 2.0). ESTE SIMULADOR SE DESCARGA DE LA WEB GRATIS.
De esta forma se ha creando una "red" capaz de "atrapar" la bola.
POR: ALEJO CEBALLOS ALONSO.-
alejocity@yahoo.com
11/12/2014
}
method "main"
begin
while Starting a new Session //initialize a new session
begin
//create a progression list on record "bet" data index
set list of [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,61,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,
3661,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660] to record "Bet" data;
//place a bet on Black pointed by record "bet" data index
Put 100% of record "Bet" data on red;
exit; // this exists the program
end
while record "Bet" data =61 and red hit each time begin
set list of [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,61,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,
3661,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660] to record "Bet" data;
end
while record "Bet" data =3661 and red hit each begin
set list of [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,61,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,
3661,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660] to record "Bet" data;
end
while red has lost each time
begin
//move the progression pointer up to the next level
add 1 to record "Bet" data index;
end
while red has won each time begin
Subtract 1 to record "Bet" data index
end
//while bankroll > 0
// begin put 0 on bankroll
//after a WIN or exceed Maximum progression, start over
// set list of [1,1,2,4,8,16,32,64,128,256,512,16,32,64,128,256,512] to record "Bet" data ;
// end
while record "Bet" data index < 1
begin
//after a WIN or exceed Maximum progression, start over
set list of [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,61,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,60,
3661,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660,3660] to record "Bet" data;
end
// while bankroll > 0 begin add 100% of bankroll on record "total" data index index put 0 on bankroll put 1 on record "bet" data index end
while record "Bet" data index > 150 begin STOP SESSION END
//place the bet on Black pointed by record "bet" data index
Put 100% of record "Bet" data on red;
end
THIS CODE RESISTS 1 MILLON SPINS ONLY IN A SINGLE ZERO ROULETTE.
COPY AND PASTE ON SIMULATOR ROULETTE XTREME.
Yes it is rng. You cantraslate the instruccion of the code it is inspanish. write the progresion in a paper and play it
I can not take 1 millon spins for real casinos. I can simulates it in my germany software "Roulette Xtreme 2.0". It is a good software. Very precise. You can download it free from the internet. This is the only building system than can resist a 1 millon spins test.
NOW I AM POSTING THE CODE OF THE VERSION 2, WITH A MORE AGRESSIVE PROGRESSION.
YOU CAN WIN +1 CHIP EACH 10 SPINS:
system "SISTEMA DE RULETA RED 2"
{
Sistema de ruleta "Red que atrapa la bola"
LES PRESENTO UN SISTEMA DE RULETAS INVENTADO POR MI. ES EFECTIVO:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-SISTEMA DE RULETA RED-
(VALIDO PARA RULETAS EUROPEAS DE UN SOLO CERO. NO FUNCIONA EN RULETAS AMERICANAS DE DOBLE CERO)
*SE APOSTARÁ SOBRE LA CHANCE SIMPLE (POR EJEMPLO ROJO) SIGUIENDO LA SIGUIENTE PROGRESIÓN QUE TIENE UNA RESISTENCIA DE 180 TÉRMINOS:
1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,211,210,
210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,12811,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,
12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,
12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810
*CUANDO SE PIERDE (SALE LA CHANCE SIMPLE CONTRARIA O SALE EL CERO) SE SUBE UN NIVEL EN LA PROGRESIÓN.
*CUANDO SE GANA (SALE LA CHANCE SIMPLE APOSTADA) SE BAJA UN NIVEL EN LA PROGRESIÓN.
*LA PROGRESIÓN ESTARÁ SUBIENDO Y BAJANDO TODO EL TIEMPO.
*CUANDO SE GANA EN EL PRIMER TÉRMINO (PRIMER 1) O EN EL TÉRMINO "211" O EN EL TÉRMINO "12811" SE REINICIA LA PROGRESIÓN DESDE EL PRINCIPIO.
CAPITAL INICIAL = 781410 UNIDADES (EN MI CASO USO UNIDADES DE $0,20 CENTAVOS = $156282 PESOS)
GANANCIA PROMEDIO = +1 UNIDAD / CADA 10 BOLAS.
MÍNIMA APUESTA REALIZADA A LA CHANCE SIMPLE = 1 UNIDAD ($0,20 CENTAVOS).
MÁXIMA APUESTA REALIZADA A LA CHANCE SIMPLE = 12811UNIDAD ($2562 PESOS); SI NO DA EL MÁXIMO DE LA
MESA CONTINUAR LA PROGRESIÓN DONDE QUEDO PERO EN UNA MESA DE MÁXIMO MAS GRANDE, PARA LUEGO VOLVER A LA MESA MAS CHICA.
PRUEBA DE RESISTENCIA = 1000000 (1 MILLÓN) DE BOLAS EN EL SIMULADOR DE RULETA ALEMÁN: "Roulette Xtreme 2.0"). ESTE SIMULADOR SE DESCARGA DE LA WEB GRATIS.
De esta forma se ha creando una "red" capaz de "atrapar" la bola.
POR: ALEJO CEBALLOS ALONSO.-
alejocity@yahoo.com
11/12/2014
}
method "main"
begin
while Starting a new Session //initialize a new session
begin
//create a progression list on record "bet" data index
set list of [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,211,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,
12811,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,
12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810] to record "Bet" data;
//place a bet on Black pointed by record "bet" data index
Put 100% of record "Bet" data on red;
exit; // this exists the program
end
while record "Bet" data =211 and red hit each time begin
set list of [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,211,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,
12811,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,
12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810] to record "Bet" data;
end
while record "Bet" data =12811 and red hit each begin
set list of [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,211,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,
12811,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,
12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810] to record "Bet" data;
end
while red has lost each time
begin
//move the progression pointer up to the next level
add 1 to record "Bet" data index;
end
while red has won each time begin
Subtract 1 to record "Bet" data index
end
//while bankroll > 0
// begin put 0 on bankroll
//after a WIN or exceed Maximum progression, start over
// set list of [1,1,2,4,8,16,32,64,128,256,512,16,32,64,128,256,512] to record "Bet" data ;
// end
while record "Bet" data index < 1
begin
//after a WIN or exceed Maximum progression, start over
set list of [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,211,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,210,
12811,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,
12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810,12810] to record "Bet" data;
end
// while bankroll > 0 begin add 100% of bankroll on record "total" data index index put 0 on bankroll put 1 on record "bet" data index end
while record "Bet" data index > 180 begin STOP SESSION END
//place the bet on Black pointed by record "bet" data index
Put 100% of record "Bet" data on red;
end
Victor my system it is not a maringale. My system work with the desviation on even money chance.
For example you can write a modify D'alembert progression which add 1 on lose and decreese 1 on win:
1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-10-10-10-10-10-10-10-10-10-10
X
When you win in "X" you restart all the progression to first 1.
In the code the system has a 180 resistent spins progression!!!!
What is your system about?
TEACH ME YOUR SYSTEM! I WILL TRY TO MAKE THE CODE FOR YOUR SYSTEM.
SEND IT TO ME BY EMAIL TO MY ADRESS:
alejocity@yahoo.com
HERE IT IS THE LATES VERSION OF THE CODE (VERSION 3) FOR PROGRAMME ROULETTE XTREME.
NOW WITH A 410 LEVELS PROGRESSION, WITH INSTRUCCIONS TRASLATE IN ENGLISH AND SPANISH AND MORE
CHEAPER BETS. TRY IT 1 MILLON SPINS!!!
system "NETWORK THAT CATCHES THE BALL/SISTEMA DE RULETA RED 3"
{
System of roulette "Network" that catches the ball
I PRESENT A ROULETTE SYSTEM INVENTED BY ME. IT IS EFFECTIVE:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-RED ROULETTE SYSTEM-
(VALID FOR EUROPEAN ROULETTE SINGLE ZERO. IT DOES NOT WORK ON AMERICAN DOUBLE ZERO ROULETTE)
* YOU WILL BET ON THE SIMPLE CHANCE (E.G. RED) FOLLOWING THE NEXT PROGRESSION WHICH HAS A RESISTANCE OF 410 TERMS:
1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,441,440,440,440,440,440,440,440,440,440,
440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,
440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,26841,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,
26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,
26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840
* WHEN IS LOST (APPEARS THE SIMPLE CHANCE COUNTER OR APPEARS THE ZERO) ADD 1 LEVEL IN THE PROGRESSION.
* WHEN IS WIN (APPEARS THE SIMPLE CHANCE WE BETED) SUBTRACT 1 LEVEL IN THE PROGRESSION.
* THE PROGRESSION WILL BE GOING UP AND DOWN ALL THE TIME.
* WHEN IT WINS IN THE FIRST TERM (FIRST 1) OR IN THE TERM "441" OR THE TERM "26841" RESTARTS THE PROGRESSION FROM THE BEGINNING (TOP).
INITIAL CAPITAL = 781410 UNITS (IN MY CASE USE UNITS OF $0.20 CENTS = $156282)
MAXIMUM USED CAPITAL = 311336 UNITS (IN MY CASE USE UNITS OF $0.20 CENTS = $62267)
AVERAGE GAIN = + 1 UNIT / EACH 35 BALLS.
MINIMUM BET MADE A SIMPLE CHANCE = 1 UNIT ($0.20 CENTS).
MAXIMUM BET MADE A SIMPLE CHANCE = 26841 UNITS ($5368); IF NOT GIVEN THE MAXIMUM OF THE
TABLE CONTINUE THE PROGRESSION WHERE IT IS BUT IN A TABLE OF MAXIMUM MUCH BIGGER, TO THEN RETURN TO THE TABLE MORE LESS.
RESISTANCE test = 1000000 (1 million) of balls in Germany Roulette Simulator: "Roulette Xtreme 2.4.3.12 (21)"). THIS SIMULATOR IS FREE TO DOWNLOAD ON THE WEB.
In this way it has created a "network" able to "catch" the ball.
BY: ALEJO CEBALLOS ALONSO.-
alejocity@yahoo.com
14/12/2014
Sistema de ruleta "Red que atrapa la bola"
LES PRESENTO UN SISTEMA DE RULETAS INVENTADO POR MI. ES EFECTIVO:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-SISTEMA DE RULETA RED-
(VALIDO PARA RULETAS EUROPEAS DE UN SOLO CERO. NO FUNCIONA EN RULETAS AMERICANAS DE DOBLE CERO)
*SE APOSTARÁ SOBRE LA CHANCE SIMPLE (POR EJEMPLO ROJO) SIGUIENDO LA SIGUIENTE PROGRESIÓN QUE TIENE UNA RESISTENCIA DE 410 TÉRMINOS:
1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,441,440,440,440,440,440,440,440,440,440,
440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,
440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,26841,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,
26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,
26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840
*CUANDO SE PIERDE (SALE LA CHANCE SIMPLE CONTRARIA O SALE EL CERO) SE SUBE UN NIVEL EN LA PROGRESIÓN.
*CUANDO SE GANA (SALE LA CHANCE SIMPLE APOSTADA) SE BAJA UN NIVEL EN LA PROGRESIÓN.
*LA PROGRESIÓN ESTARÁ SUBIENDO Y BAJANDO TODO EL TIEMPO.
*CUANDO SE GANA EN EL PRIMER TÉRMINO (PRIMER 1) O EN EL TÉRMINO "441" O EN EL TÉRMINO "26841" SE REINICIA LA PROGRESIÓN DESDE EL PRINCIPIO.
CAPITAL INICIAL = 781410 UNIDADES (EN MI CASO USO UNIDADES DE $0,20 CENTAVOS = $156282 PESOS)
MÁXIMO CAPITAL UTILIZADO =311336 UNIDADES (EN MI CASO USO UNIDADES DE $0,20 CENTAVOS = $62267 PESOS)
GANANCIA PROMEDIO = +1 UNIDAD / CADA 35 BOLAS.
MÍNIMA APUESTA REALIZADA A LA CHANCE SIMPLE = 1 UNIDAD ($0,20 CENTAVOS).
MÁXIMA APUESTA REALIZADA A LA CHANCE SIMPLE = 26841 UNIDADES ($5368 PESOS); SI NO DA EL MÁXIMO DE LA
MESA CONTINUAR LA PROGRESIÓN DONDE QUEDO PERO EN UNA MESA DE MÁXIMO MAS GRANDE, PARA LUEGO VOLVER A LA MESA MAS CHICA.
PRUEBA DE RESISTENCIA = 1000000 (1 MILLÓN) DE BOLAS EN EL SIMULADOR DE RULETA ALEMÁN: "Roulette Xtreme 2.4.3.12(21)"). ESTE SIMULADOR SE DESCARGA DE LA WEB GRATIS.
De esta forma se ha creando una "red" capaz de "atrapar" la bola.
POR: ALEJO CEBALLOS ALONSO.-
alejocity@yahoo.com
14/12/2014
}
method "main"
begin
while Starting a new Session //initialize a new session
begin
//create a progression list on record "bet" data index
set list of [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,441,440,440,440,440,440,440,440,440,440,
440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,
440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,26841,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,
26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,
26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840] to record "Bet" data;
//place a bet on Black pointed by record "bet" data index
Put 100% of record "Bet" data on red;
exit; // this exists the program
end
while record "Bet" data =441 and red hit each time begin
set list of [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,441,440,440,440,440,440,440,440,440,440,
440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,
440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,26841,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,
26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,
26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840] to record "Bet" data;
end
while record "Bet" data =26841 and red hit each begin
set list of [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,441,440,440,440,440,440,440,440,440,440,
440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,
440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,26841,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,
26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,
26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840] to record "Bet" data;
end
while red has lost each time
begin
//move the progression pointer up to the next level
add 1 to record "Bet" data index;
end
while red has won each time begin
Subtract 1 to record "Bet" data index
end
//while bankroll > 0
// begin put 0 on bankroll
//after a WIN or exceed Maximum progression, start over
// set list of [1,1,2,4,8,16,32,64,128,256,512,16,32,64,128,256,512] to record "Bet" data ;
// end
while record "Bet" data index < 1
begin
//after a WIN or exceed Maximum progression, start over
set list of [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,441,440,440,440,440,440,440,440,440,440,
440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,
440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,440,26841,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,
26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,
26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840,26840] to record "Bet" data;
end
// while bankroll > 0 begin add 100% of bankroll on record "total" data index index put 0 on bankroll put 1 on record "bet" data index end
while record "Bet" data index > 410 begin STOP SESSION END
//place the bet on Black pointed by record "bet" data index
Put 100% of record "Bet" data on red;
end